Cumartesi, Ağustos 09, 2014

Mesele Erdoğan’ın şahsında değil, üslubunda!

Gazeteler, Radyo ve TV’ler, emniyet, yargı ve askeri kaynaklar… Para, iktidar, güç, hırs, gözü dönmüşlük, kibir, saygısızlık… Her şey ama her şey Recep Tayyip Erdoğan’ın yanında…
Hangi kanalı açarsanız açın, hangi gazete sayfasını çevirirseniz çevirin, hangi radyo, hangi internet sitesine, hangi cade, sokak, apartmana girerseniz girin, sadece o ve bir tek o çıkıyor karşımıza: RECEP TAYYİP ERDOĞAN
Yarın 10 Ağustos 2014… Türkiye tarihin
de bir ilk ve Cumhurbaşkanını seçeceğiz hep birlikte.
Ancak anlaşılan Erdoğan ve partisi seçimi kazanmak için akıllara gelen ya de gelmeyen hangi yöntem varsa hepsini kullanıyor ve kazanmak için her yolu mubah sayıyor.
Ve gelen mesajlara, iletilere haberlere bakınca anlıyoruz ki, Recep Tayyip Erdoğan Cumhurbaşkanı ilan edilmiş bile…
Fakat bir gariplik var;
Az önce Bursa Millet Vekili Hakan Çavuşoğlu ile Bursa yerel medyasında çalışmış, bir ara AKP’den milletvekili aday adayı olmuş Cennet Cankılıç’tan cep telefonuma farklı iki mesaj  geldi (SMS): Neredeyse yalvaran bir üslupla RTE’ye oy vermemi istiyorlar.
(Cennet'i tanırım ama Çavışolu'nu rüyamda bile görmedim(!) )
İyi de nasıl olacak bu? Daha düne kadar çapulcu, bozguncu, hain, düşman olarak beni ötekileştiren Recep Tayyip Erdoğan değil miydi?
Bu ne yüzsüzlük, bu ne aymazlık, tutarsızlık böyle?
AKP’li dostlarım bana kızıyor. “Recep Tayyip Erdoğan’ı neden sevmiyorsun?” diye soruyorlardı.
Tekrar söylüyorum, benim sorunum Erdoğan’ın şahsına yönelik değil, sorunum tavırlarında, “Tarafsız olursan bertaraf olursun” diyerek beni dışlamasında. İyi yaptıklarını alkışladım, yanlışlarını da eleştirdim, eleştirince de kötü adam oldum.
Tekrar söylüyorum, bu yaptıklarını RTE değil de Kemal Kılıçdaroğlu veya Devlet Bahçeli ya da Ekmelettin İhsanoğlu da yapmış olsaydı, tepkim Erdoğan’a gösterdiğim tepkiden daha sert ve acımasız olurdu.
Mesele Erdoğan değil, siz hala anlamadınız mı, mesele Erdoğan’ın kendi paçasını kurtarma meselesi…
Ben ve benim durumumda olanlar bunu görüyor da, bazıları neden anlayamıyor, ben de onu anlayamıyorum…
Ben yandaş ya da yalaka değilim. Bu güne kadar asla haksızlardan, ezenden yana olmadım, bundan sonra da olmam…

Atılan SMS'ler, yürütülen kampanyalar, kafa karıştırmalar... Öyle görünüyor ki, seçim yapılmadan RTE Cumhurbaşkanı ilan edilmiş bile... Ama olsun, biz yarın yine de gidip oyumuzu kullanalım. Vicdanımız rahat olsun!

Siz kime oy verirsiniz bilemem ama vicdanı olan, mazlumun yanında yer alır. İnanın RTE hiçbir zaman mazlum olmadı, aksine mazlumun ahını aldı.

O ah var ya o ah, çıkarsa aheste aheste sakın ola şaşırmayın…

Hiç yorum yok: